Zákaznická centra Centropolu získala ocenění CZECH TOP 100

Sdružení CZECH TOP 100 ocenilo profesionální a osobní přístup pracovníků zákaznických center společnosti Centropol. Plaketou Symbol úspěšných odměnili pořadatelé soutěže  „100 obdivovaných firem ČR“ energetickou společnost za rozvoj celorepublikové sítě zákaznických center.

Menší zákaznická centra s rodinnou atmosférou a hezkým osobním a profesionálním přístupem pracovníků jsou tím, co si lidé při jednáních s dodavatelem energií obvykle přejí. Společnost Centropol získala mimořádné ocenění za rozvoj zákaznických center. Cenu převzal v rámci slavnostního vyhlášení vítězů soutěže „100 obdivovaných firem ČR“ v Praze Tibor Flašík, člen představenstva společnosti.

„Ocenění si vážíme. Je pro nás povzbuzením a potvrzením našich snah zbavovat zákazníka zbytečných starostí s energiemi. Ukazuje se, že se vyplácí nabízet profesionalitu a osobní přístup. Jsme stále spíše rodinnou firmou, která má na zákazníka přímou vazbu, takže si můžeme dovolit více péče,“ uvedl Tibor Flašík.

Anketa – vyhlašovaná letos již podvacáté Sdružením CZECH TOP 100 – vzala v případě Centropolu v úvahu přístup pracovníků a jejich odbornost a schopnost sestavit zákazníkovi ceník na míru v zákaznických centrech, která Centropol otevřel ve velkých městech v regionech.

Příspěvek byl publikován v rubrice Ostatní se štítky , a jeho autorem je admin. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *